Luxorveg jako debiutująca firma na rynku potrzebowała wyrazistego wizerunku, który pozwoli identyfikować markę jako eksperta w dziedzinie czyszczenia laserowego. Dlatego przygotowaliśmy pełny projekt graficzny – logotyp, kolor wiodący i akcent, a także stronę firmową Luxorveg.
Największym wyzwaniem tego projektu było stworzenie odpowiedniego wizerunku marki. Ze względu na specyficzną dziedzinę działalności, a także przedstawioną wizję klienta – musieliśmy dostosować projekt do wymagań rynku. Osiągnęliśmy ten cel poprzez minimalistyczny układ, surową kolorystykę i mocny akcent graficzny, co dobrze oddaje charakter działalności – czystość oraz dokładność.
Kolejnym wyzwaniem było przygotowanie treści na stronę. Stworzenie kompletu materiałów dotyczących specjalistycznych rozwiązań w zakresie czyszczenia laserowego wymagało znacznego nakładu sił, które przeznaczone zostały na zapoznanie się z tematem i odpowiednie przedstawienie go z nastawieniem na konkretnego odbiorcę.
Powstała strona, która skutecznie komunikuje wartości Luxorveg: precyzję, bezpieczeństwo i szacunek dla powierzchni. Wizerunek firmy został wzmocniony poprzez warstwę wizualną i język treści. Strona nie tylko prezentuje ofertę, ale edukuje, wzbudza zaufanie i wspiera sprzedaż.
W STORElab wierzymy, że rozmowa to pierwszy krok do stworzenia czegoś wartościowego.